onsdag 14 september 2011

bli en följare och vinn en fotografering!

Till vänster registrerar du dig som följare och samtidigt deltar du i utlottningen om en fotografering med make-up, om du vill:-)
Vinnaren dras sista september!
Att bli följare är enkelt, logga in dig och sedan fyller du i uppgifterna och lägg gärna in en bild!!!
P.S. När du registrerat dig som följare får du ett meddelande så att du verkligen vet att du är registrerad och med i tävlingen!











Så här glad blir jag om du blir min följare!

6 kommentarer:

  1. Nu har jag blivit din följare! :)
    Vad roligt!

    SvaraRadera
  2. tack olivia!
    då är du med i tävlingen och kan vinna en fotografering!
    Sista september drar vi en vinnare!
    lycka till :-)

    SvaraRadera
  3. Josefine Bengtsson14 september 2011 kl. 18:44

    Jag också... Jag njuter lite varje dag av bilderna på Signe. Ska bara bestämma vilka kort vi ska beställa också!! Så nöjd....!!!!!/Josefine

    SvaraRadera
  4. Ännu en följare registrerad :)
    /LottaL

    SvaraRadera
  5. hej tjejer!
    vad kul att ni är med!! Har skickat er var sin bekräftelse på att ni registrerat er men jag är inte helt säker på om jag hittade dig josefine...
    Vad kul att ni gillade bilderna, hon är ju underbar som litet bi :-)

    SvaraRadera
  6. Nu e även familjen Carlson (japp vi en liten familj numera!!!) från Barcelona med och följer din Blogg!!!

    Ha de kanon och lycka till med fortsatta Bloggandet!!

    Kram kram

    Anna, Niklas & Julia!!

    SvaraRadera