torsdag 20 oktober 2011

40 000:- till cancerfonden

Tack vare Ylvas fantastiska alster fick Cancerfonden 40 000:- !!! Inte dåligt av en person att skänka en sådan stor summa. Ylva öppnade sin utställning vid lördaglunch, massor av folk och massor av försäljning. Själv hade jag en av höstens mest bokade lördagar, så jag hann bara med en kort visit i galleriet mellan två olika bröllop. Och då var nästan alla tavlor redan sålda!!! Ylva har öppet sista dagen idag torsdag. En galet bokad helg blev en galet bokad vecka så tyvärr har jag inte hunnit ner för att hälsa på som jag lovat. Men tavlorna var fantastiskt fina, speciellt tavlorna som tillhörde The Pink Art Collection föll mig i smaken.



1 kommentar:

  1. Tack Cecilia för att du tog dig tid att komma förbi trots en fullpackad lördag. Jag är så tacksam och nöjd. Cirka 150 personer på vernissagen och ett stort härligt bidrag att skänka till cancerfondens rosa bandet kampanj.
    //Ylva

    SvaraRadera