torsdag 12 maj 2011

kvinnor mellan 40 - 50 år se hit!!!!

Äntligen har jag startat mitt jätteroliga fotoprojekt "STOLTHET" och söker nu kvinnor som är mellan 40 och 50 år! Jag hoppas så klart att du vill vara med!!!
Jag kommer att starta fotograferingen omgående och planerar att hålla på en bit in i augusti. Vill du vara med så behöver jag max. 2 timmar av din tid. Jag kommer att finnas i Stockholm vid minst ett tillfälle men datum och plats är ännu inte bestämt, (om det skulle passa dig bättre), annars är det tänkt att all fotografering sker i studion på Chalmersgatan 21 i Göteborg. Det vore jätteroligt om du ville vara med och tipsa gärna dina väninnor!!!
Men glöm inte!!! Enda kravet jag har på mina blivande "modeller är att du/de är mellan 40 - 50 år (fotovana, utseende eller storlek har ingen som helst betydelse).
Ring eller maila mig om du vill veta mer!!!

4 kommentarer:

  1. Strålande idé!!
    /Peter

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar ide´..jag är gärna med:)
    Kram Rosie ps. Peter vet vem jag är . Finns på fb rosiep63@hotmail.com

    ser dessutom verkloigen fram emot att träffa dig!!!

    SvaraRadera
  3. Åh, ja gud va roligt. Min mamma fyller snart 43 år och om några veckor ska hon gifta sig så detta hade ju varit en perfekt present från mig. Hon har verkligen utstrålning, positiv, glad, empatisk, viljestark och blir alltid bra på kort. Hon har gjort en del reklam m.m. Snälla kontakta mig gärna, på min mail elin.blomn@hotmail.com
    Håller tummarna!
    Mvh Elin

    SvaraRadera